Keskiviikkona 22. huhtikuuta ilmestyvä OT-lehti on täysin uudistunut. Lehdeltä toivottiin uudistuksen pohjaksi tehdyissä lukijakyselyissä kevyempää lukukokemusta ja modernimpaa ulkoasua. Sisällöllisesti toiveissa oli saada lisää esimerkiksi yritysreportaaseja ja menestystarinoita sekä toimintaympäristön muutosta käsitteleviä artikkeleita ja talousaiheita.
”Näihin toiveisiin pyrimme vastaamaan. Tavoitteenamme on tarjota sisältöä, joka innostaa ja luo menestystä. Punaisena lankanamme on pitää kiinni asiantuntijuudesta, monipuolisuudesta ja omaperäisyydestäkin”, Pellervo-Media Oy:n vastaava päätoimittaja Anna Malk kertoo.
Kussakin numerossa on teema, jota käsitellään monissa lehden artikkeleissa.
”Viisi kertaa vuodessa ilmestyvän OT-lehden perustehtävä osuustoiminta- ja keskinäisten yritysten johdon ja hallinnon talouslehtenä säilyy. Lehtemme tavoittaa kaikki osuustoiminnan lohkot Suomessa tuottajaosuustoiminnasta kauppoihin, vakuutusyhtiöihin, pankkeihin sekä pk-sektorin osuuskuntiin”, toteaa OT-lehden toimituspäällikkö Riku-Matti Akkanen.
Vuosittain ilmestyvään Vuosikirja-erikoisnumeroon OT-lehden analyytikkotiimi laatii kattavat yritysanalyysit keskeisistä osuustoimintayrityksistä.
Lehden konseptin uudistamistyössä toimitusta tukivat Otavamedia OMAn asiantuntijat, tuottaja Anne Penttilä ja AD Nora Kolari.